Τη Δευτέρα 14.11, στο μάθημα “Επιτελεστικές Εφαρμογές για παιδιά στην ψηφιακή εποχή” θα είναι προσκεκλημένη εισηγήτρια η δρ. Ηρώ Βούλγαρη.
Τίτλος εισήγησης: ΤΠΕ για Διδασκαλία και Μάθηση: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων
Εισηγήτρια: Ηρώ Βούλγαρη
Short Bio:
Η Ηρώ Βούλγαρη είναι μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού, του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, του ΕΚΠΑ.
Διδάσκει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα για τα Ψηφιακά Παιχνίδια, τους Εικονικούς Κόσμους και τη Μάθηση, και τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της
ενδιαφέροντα αφορούν τη μάθηση μέσω ψηφιακών παιχνιδιών, και την εφαρμογή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Έχει εργαστεί σε ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα σχετικά με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την
αξιολόγηση εκπαιδευτικών ψηφιακών περιβαλλόντων και εφαρμογών, την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, και σε εταιρίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού και υποστηρικτής
τεχνολογίας. Έχει συμμετάσχει στη διοργάνωση διεθνών συνεδρίων, ημερίδων, σεμιναρίων και εργαστηρίων σε θέματα που αφορούν τα ψηφιακά παιχνίδια, την ψηφιακή αφήγηση, και την εφαρμογή ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
Διδάσκει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα για τα Ψηφιακά Παιχνίδια, τους Εικονικούς Κόσμους και τη Μάθηση, και τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της
ενδιαφέροντα αφορούν τη μάθηση μέσω ψηφιακών παιχνιδιών, και την εφαρμογή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Έχει εργαστεί σε ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα σχετικά με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την
αξιολόγηση εκπαιδευτικών ψηφιακών περιβαλλόντων και εφαρμογών, την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, και σε εταιρίες ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού και υποστηρικτής
τεχνολογίας. Έχει συμμετάσχει στη διοργάνωση διεθνών συνεδρίων, ημερίδων, σεμιναρίων και εργαστηρίων σε θέματα που αφορούν τα ψηφιακά παιχνίδια, την ψηφιακή αφήγηση, και την εφαρμογή ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
Χωρίς ιούς.www.avast.com |